יש חברות שמוכרות ויש חברות שמוכרות בטורבו עם פייפדרייב

פייפדרייב היא מערכת CRM שעושה את החיים הרבה יותר קלים לחברות ולאנשי מכירות ברחבי העולם. לא סתם זוהי אחת המערכות המומלצות והמוערכות ביותר שקיימות.
פייפדרייב
זמן קריאה: 5 דקות

פייפדרייב היא מערכת  CRM (מערכת ניהול לקוחות). אבל אלו הפרטים היבשים. היא פותחה ע״י אנשי מכירות, בשביל אנשי מכירות וסחפה אחריה משתמשים ב-כ-180 מדינות ברחבי העולם. איך פייפדרייב עוזרת לייצר רווחיות, לפשט  לכם את ניהול המכירות, ואפילו תורמת לשקט הנפשי שלכם? הכל במאמר הבא.

מה מייחד את פייפדרייב

כמו שאמרתי קודם – זוהי מערכת שתוכננה ע"י אנשים שחיים מכירות. הם יצרו ממשק שמספק פתרונות לפי צרכים מהשטח. אותם מפתחים הבינו שממש כמו בחיים עצמם, גם בתהליך מכירה אנחנו לא תמיד יכולים לשלוט בתוצאות, אבל אנחנו כן יכולים לשלוט בפעולות שאנחנו עושים במהלכו. מתוך ההנחה הזו נוצר ממשק מבוסס פעילות מכירתית, שנשען על תיעדוף, השלמת משימות וביצוע מעקב מתמיד. או במילים אחרות – פייפדרייב מסתכלת לתהליך המכירה בלבן של העין. הנה סרטון הדגמה (כ-5 דקות צפייה) שתעזור לכם להכיר את הממשק:

אוקי הבנתי את הקונספט. דברי אלי במספרים גברת

בבקשה:

⭐️ פייפדרייב דורגה במקום ה-1 מבין תוכנות CRM בשנים 2018-19 עפ"י סקר דעת קהל משתמשים

⭐️ היא הוקמה לפני כעשור וכבר מוטמעת ביותר מ- 90,000 חברות ב-179 מדינות ברחבי העולם

⭐️ המערכת מדורגת עם 4.5 כוכבים בקטגוריית 'ממשק קל לשימוש' ע"י אינדקס Capterra

⭐️ פייפדרייב מדווחת על עלייה של 28% בממוצע בסגירת עסקאות בתום שנה ראשונה של הטעמה ושימוש במערכת.

מייצרים תקשורת שוטפת מול הלקוחות באמצעות מערכת CRM שבנויה היטב

איך כל זה קורה? בואו ניכנס לפייפדרייב לקרביים (רמז: פיצ'רים פיצ'רים פיצ'רים!)

אלו 6 האלמנטים שעליהם פייפדרייב מבססת את הכוח שהממשק מעניק למשתמשים שלה:

1. מיקסום ניהול לידים ועסקאות:

תהליך מכירה לרוב הוא לא זבנג וגמרנו. הוא מורכב ממספר שלבים שחשוב לנהל אחריהם מעקב רציף. כך נוכל לדעת אם באמת מיצינו את התהליך עד למקסימום שלו. פייפדרייב מאפשרת בדיוק את זה באמצעות ממשק ויזאולי ואינטואיטיבי לשימוש, משמע, תוכלו לראות מיד תראי מה הפעולה הבאה שדרושה בתהליך המכירה, מאיזה לקוח צריך לגבות תשלום ולמי צריך לעשות מעקב.

2. תקשורת שוטפת מול הלקוחות שלכם:

ניהול מערך לקוחות זה קודם כל תקשורת, ולזה אין תחליף. פייפדרייב מאפשרת לכם לתעד את כל סוגי התקשורת מול הלקוחות, אם בשיחות, מיילים, וכל דבר שכלול בתהליך המכירה מבלי לשכוח איפה הפסקנו ומה הצעד הבא שלנו.

3. אוטומציה חברים!

תהליכי מכירה לא עומדים לבד, הם נשענים על האנשים שמבצעים את עבודת המכירות הזו. אתם וודאי כבר יודעים שלמצוא אנשי מכירות טובים זה עסק לא פשוט, לכן כאשר כבר מצאנו, חשוב לשמר אותם. בדיוק בגלל עובדה זו חשוב להקל עליהם כמה שיותר באמצעות עזרים אוטומטיים שבסופו של יום מורידים מהם את העומס (ואתם יודעים כמה שוחק יכול להיות תהליך מכירה).

לכולנו יש גבול מסויים לכמות הלידים שאנחנו יכולים להכיל ולטפל בהם, ואוטומציה מתמודדת בשבילנו עם העומס הזה כך שאנחנו (או אנשי המכירות שלנו) לא מרגישים עם הלשון בחוץ במרדף אחרי מעקב הלידים.

4. העולם של היום הוא עולם של מדידה

המהפכה הדיגיטלית יצרה עולם שבו אם תהליך מסוים אינו נמדד – הוא לא קיים. הכלים האוטומטיים שמונחים לפנינו מאפשרים מעקב ומדידה של כל פעולה וכל תוצאה בתהליך המכירה, כך שהתובנות שאנחנו יכולים להוציא ברמת דוחות כאלה ואחרים – הן תובנות יקרות מפז. פייפדרייב מאפשרת לנו על ידי כך לדייק את התהליך כולו באופן של הגדרת תכנון מול ביצוע.

5. אל תתעלמו מאבטחת המידע שלכם

אחד האלמנטים הבולטים של פייפדרייב כמערכת שמאגדת את כל הדאטה הקיים בחברה היא צורת השקיפות המלאה בה הכל מתנהל. המערכת משדרת לנו בדיוק מה נעשה בכל שלב ואיך מושמש כל המידע העסקי שלנו בצורה ישירה וברורה.

6. אינטגרציה למובייל

אנחנו מנהלים את העולם שלנו דרך המובייל, זו עובדה ואי אפשר להתעלם ממנה. אפליקציית פייפדרייב מאפשרת התאמה פשוטה ויעילה של הממשק העסקי במובייל כך שכל המידע והפעולות שנרצה להשמיש נמצא בכף ידנו (סופר חשוב לעבודה בשטח).

יש פה עוד דובדבן: פייפדרייב היא מערכת פתוחה לאינטגרציות!

פייפדרייב היא מערכת פתוחה, משמע ניתן לבצע דרכה אינטגרציה עם מערכות פתוחות אחרות, כמו לחבר אליה טפסי יצירת קשר מהאתר שלכם, קמפיינים מפייסבוק וגוגל, קמפיין דיוור, מערכת להוצאת חשבוניות, וכל מה שדרוש כדי לנהל את מחלקת המכירות ממקום אחד מרוכז, וכך לחסוך זמן על תיזוזים ממערכת למערכת.

לא רק לאנשים טכניים

אולי עוברת לך בראש המחשבה, הכל טוב ויפה, אבל אני לא בדיוק אדם טכני. אז טוב שבאת, כי אחד האלמנטים העיקריים שממחישים את נוחות השימוש במערכת הוא היותה לא מורכבת או מסובכת לתפעול, בייחוד עבור אנשים שלא מתמקצעים בתחומים טכניים. העקרון כאן נשען על כך שלמשתמש מאוד ברור מה עליו לעשות בכל שלב משלבי תהליך המכירה. המשתמש יודע מה היה עד עכשיו, מה צריך לעשות מכאן והלאה, וכל זה מבלי לעבוד אצל המערכת, כי היא פשוט עובדת בשבילך.


דוגמה לעניין היא שאלה שאני נשאלת יחסית לרוב, ע"י הלקוחות הפוטנציאליים שלי והיא – "למה פייפדרייב ולא סיילספורס לצורך העניין?" התשובה היא שאמנם סיילספורס היא מערכת עשירה בפיצ'רים, אבל, אלו שבוחרים בהטמעת סיילספורס הם בדרך כלל אנשים שמגיעים עם נסיון קיים במערכות מורכבות, כזו שלעיתים מצריכה לעבור קורסים ללמידת המורכבות במערכת שדורשים הבנה טכנית לא מבוטלת.

בנוסף, כבר שמעתי על לא מעט מקרים בהם אנשים נוטשים את השימוש במערכת עקב אותה מורכבות. עם פייפדרייב חוויית השימוש קלה בצורה משמעותית. אין צורך להיות מומחה CRM כיוון שפייפדרייב עצמה היא ממשק שכבר במקור שלו תוכנן כמוכוון מכירות. המערכת מתמקדת במשימות סביב המכירה ולא רק בתוצאת המכירה עצמה, וכמו שכולנו יודעים, התובנות מגיעות מהדרך כולה ולא רק מהשגת המטרה הסופית.

via GIPHY

פייפדרייב קלה לשימוש והיא לא רק לאנשים טכניים

כיוון שהכי טוב זה לדעת ממקור ראשון, הנה כמה עדויות ממגוון חברות ממשתמשי פייפדרייב ברחבי הגלובוס

"המערכת בנויה בצורה שכל כך מותאמת אליך (לעסק שלך), עד שאתה יכול פשוט לתייג לקוח או משימה מסויימת ולתקשר את הביצוע ברמה של כמה שניות" | אדם גראהם, שותף ומנכ"ל סוכנות קריאייטיב Gray Matters

"העבודה עם פייפדרייב מאפשרת יצירת קטגוריות מדוייקות לך, כך שמטריקות המדידה מהוות את מה בהארגון שלי צריך, מבלי שאצטרך להתאים את עצמי למערכת. האופציה של מבט מלמעלה של שלל הפעילויות שלי מאפשר תיעדוף יעיל יותר של האופרציה כולה" | ליסה קוייל, בעלים וראש אגף כספים, 360 Payments

"אחד הפיצ'רים האהובים עלי בפייפדרייב הוא האינטגרציה הפשוטה לדיוור מיילים. המערכת פשוט שואבת את כל האינורמציה הקיימת של אנשי הקשר מבלי שאצטרך לעשות שום שיקלול בצורה ידנית" | ארין קול, מייסדת Pro Arts

הסדנלר לא הולך יחף

כשאני מדברת על החשיבות שבהטמעת אוטומציה נכונה עם הלקוחות שלי, אני מדברת על פייפדרייב. למה? כי זו מערכת ה-CRM שבחרתי לנהל בה את המכירות שלי. לא רק זה, פייפדרייב משמשת כבסיס נרחב לפעולות אוטומציה עבורי ועבור הלקוחות שלי שחוסכות שעות על גבי שעות של עבודה.

מוזמנים להתייעץ איתי ואשמח לעזור. לתיאום שיחת טלפון בוחרים כאן למטה את המועד שנוח לך:

Share:

הגיע הזמן שלך לעבור לאוטומט!

למידע נוסף, ממלאים את הפרטים: