איך לחמוק מתקלות טכניות ואחרות בפגישות וידאו?

יותר ויותר עסקים מתחילים להתנהל בדיגיטל וחלק מהעניין כולל פגישות וידאו . זה לא טבע שני לכולם ועלולים לצוץ מספר חסמים ותקלות טכניות בדרך. אז לא, זה לא הולך להיות עוד המלצה על מערכת פגישות וידאו, אלא ריכוז של 7 אתגרים טכנולוגיים ודרכי פתרון.
פגישות וידיאו
זמן קריאה: 3 דקות

יותר ויותר עסקים מתחילים להתנהל בדיגיטל וחלק מהעניין כולל פגישות וידאו . זה לא טבע שני לכולם ועלולים לצוץ מספר חסמים ותקלות טכניות בדרך. אז לא, זה לא הולך להיות עוד המלצה על מערכת פגישות וידאו, אלא ריכוז של 7 אתגרים טכנולוגיים ודרכי פתרון.

למה זו לא עוד המלצה על כלי לניהול פגישות

הסיבה הפשוטה – זה לא הכלי, זה איך שמתנהלים איתו. זה כמו להשתמש במרסדס של מערכות לניהול משימות, אבל בלי שיטות עבודה להתנהלות אישית עם המשימות, אז בעצם, לכלי אין שום ערך.

ככה היה אגב בשיחת וידאו שעשיתי עם משפחתי בשבת אחר הצהרים. אמרתי לכולם: ״מה הבעיה? אשלח לינק לשיחת וידאו ב-Zoom!״, כולי מתלהבת מהיותי הו כה דיגיטלית.

מי שלא מכירים ועדין לא חפרו להם בהתלהבות עם ניצוץ בעינים על Zoom, זו מערכת לקביעת פגישות וידאו. מזמן הפגישה שולח לינק מתוך המערכת לכניסה לפגישה, המזומן לוחץ על הלינק וכאן בגדול זה נגמר. בשונה מ-Skype או Google Hangout, אין צורך להוריד את המערכת למחשב/לנייד (אם כי אפשרי בהחלט) או להתחבר ליוזר ספציפי כדי לקיים את הפגישה.

אבל זה לא בדיוק מסתיים בשליחת הלינק. ההתחברות הראשונית היא לא כזו פשוטה למי שחווה את המערכת פעם ראשונה. נדרש לאמא שלי זמן להבין איך להתעסק עם הגדרות האודיו והמצלמה ובואו, אמא שלי מאמצת ראשונה וחיית רשת, I kid ya not!אז אילו בעיות עלולות לצוץ ואיך להתגבר עליהן? ובכן, אני אחלק את זה לשני חלקים

חלק 1 | נתחיל מחסמים פסיכולוגיים

via GIPHY

החסמים שלך

אין ספק שהתקופה הזו מאתגרת ואני מאמינה שהיא תשנה את כולנו ואיך שאנחנו מתנהלים בעבודה ובחיים. אנחנו יותר נעבוד במסגרות דיגיטליות ולכן כדאי להפעיל גמישות מחשבתית וללמוד אילו כלים אנו זקוקים לאמץ כדי לנהל את העסק. אם אתם צריכים סיוע בבחירת מערכות עבודה וכלים אוטומטים שיעזרו לכם בזה, מוזמנים לתאם איתי שיחת ייעוץ ללא עלות כאן >> https://nef.co.il/lets-talk-success/

החסמים של השותפים שלך לפגישה

כן, הרבה מאמינים שאין כמו פגישה אישית ופרסונלית. יש לי הכירות אישית עם יועצים ומאמנים עוד לפני עידן הקורונה, שהציעו ללקוחות שלהם את האופציה הזו והם סירבו. לכן, זה התפקיד שלכם להסיר את החסמים. אלו הטיעונים בעד הפגישות שיעזרו לכם לעשות את זה:
1. כמו שאמרתי, חייבים להסתגל למצב החדש ואסור לקפוא.
2. חוסכים זמן נסיעות יקר
3. גמישות בשעות (בהנחה שזה מתאים לכם) – ככל הנראה שבמצב רגיל לא תיפגשו עם לקוח לאחר השעה 20:00, אבל עכשיו שרובנו בבתים עם הילדים, זו השעה האידיאלית לפגישת וידאו שהבית נרגע והילדים בדרך למיטות.
4. גמישות במחיר – במידה שאתם יועצים שמקבלים תשלום שעתי, כדאי לשקול הנחה מסוימת לעודד לקוחות לעבוד לדיגיטל. זה כמובן בהנחה שזה תואם לתכנית העסקית שלכם. יהיו כאלו שיגידו שאין בזה צורך כי הלקוח מקבל את אותו ערך כך או כך – לשיקולכם 🙂

חלק 2 | חסמים טכניים

via GIPHY

חוסר הבנה שלכם של המערכת

אם אתם מתנסים בכלי חדש – חפשו הדרכות יוטיוב קצרות. לעיתים אפשר למצוא באתר של המערכת והתנסו עם הכלי לפני הפגישה.

חוסר הבנה של מי שזימנתם לפגישה איך להתחבר

כדאי ומומלץ לשלוח למוזמנים הסבר קצר להתחברות קלילה ומהירה – סרטון וידאו או מסמך Word מהודר (ואם אתם רוצים להתפרע, PDF).

אינטרנט לא תקין

לפני כשבוע ניהלתי שיחת וידאו עם לקוחה פוטנציאלית שנקרא לה יעל. התמונה כל הזמן נתקעה והסאונד נשמע כאילו די ג׳יי החליט לעשות מיקס וסקרצ׳ים. ברמה האישית, הרגשתי חוסר נוחות מאחר שליעל יש חסם עבודה עם כלים מהסוג הזה. התקלות נבעו מהמיקום של יעל בנקודה שמרוחקת מהראוטר של האינטרנט בביתה. הפקת לקחים – לפני כל פגישה, הנחו את המשתתפים להתמקם במיקום קרוב לראוטר.

גיבוי

השיחה נתקעה? משהו לא עובד? אם מדובר באינטרנט איטי, וותרו על הוידאו והישארו עם אודיו בלבד. עברו במהירות לשיחת וידאו ב-WhatApp או Google Hangout

טיפ בונוס

עשו לעצמכם ולדיירי הבית שלכם טובה ורכשו מערכת MESH!
מדובר בראוטרים המפוצלים ל-2 יחידות או יותר, המתקשרים ביניהם ומייצרים רשת אלחוטית אחת יציבה בבית.

איפה משיגים
אני רכשתי לפני ימי הקורונה את המערכת של TENDA Nova MW3 מאתר סיני >> https://bit.ly/TENDA-Nova-Gearbest
לינק למוצרים נוספים באמזון >> https://bit.ly/Mesh-Amazon
בנוסף, מומלץ לבדוק עם ספקי האינטרנט שלכם, יתכן שניתן לרכוש דרכם.
למה דווקא TENDA
המחיר שלה שובר את השוק ביחס למערכות MESH של גוגל, אפל ואחרות.
כמה יחידות לרכוש?
2 יחידות לדירה עד 100 מ״ר, 3 יחידות לדירה עד 300 מ״ר.

הנה סקירה קצרה על Tenda ואיך להתקין:

לתכנים נוספים על פתרון אתגרים דיגיטלים ואוטומציות עסקיות שישדרגו את העסק, מוזמנים להירשם לניוזלטר שלי >> https://nef.co.il/newsletter/

נ.ב: רוצים לדעת אילו עסקים ישרדו את תקופת הקורונה?
צפו בסרטון כאן >> https://nef.co.il/corona-ready

Share:

הגיע הזמן שלך לעבור לאוטומט!

למידע נוסף, ממלאים את הפרטים: