בלוג על אוטומט

 כאן מגלים איך העסק יכול לעוף גבוה

בעזרת אוטומציה עסקית

בלוג על אוטומט

2 הצעות להגדלת מהירה של המכירות

18.03.20 // ליזי כרמי

אנחנו בתקופה חריגה לכל הדעות. הבידוד מאלץ אותנו ללכת לכיוונים של גמישות מחשבתית ולפעול מהר. אז איך מייצרים הזדמנויות מכירה מהירות? דווקא עכשיו, כשהעסקים חלשים, זה הזמן לעשות סדר בתשתיות העבודה שלנו. נקודת ההתחלה: רתימת המידע שיש לנו על הלקוחות שלנו וייצור פנייה ייחודית. הנה 2 דרכים שתוכלו ליישם מייד.

למה דווקא לקוחות קיימים?

הרבה יותר קל למכור ללקוחות שמכירים אתכם ויש להם ניסיון עבודה טוב איתכם. אלו 2 הדרכים לעשות את זה באופן מהיר.

דרך ראשונה | הצעות ייחודיות לסגמנטים
עשו רשימה של כל הלקוחות שלכם עד כה, חלקו אותם לפי קבוצות (סגמנטים), ונסו לחשוב איזו הצעה ייחודית אתם יכולים להציע לכל סגמנט.

איך לחלק אותם?

זה באמת תלוי בכם, נסו למצוא מכנה משותף בין הלקוחות שלכם. דוגמה לחתך על בסיס דמוגרפי: נשים/גברים/חדי קרן, גילאים, ערים בארץ. דוגמות נוספות: אדם פרטי או בעל עסק, זוג צעיר או אימהות לילדים מתבגרים, צרכו מוצר אחד ולא מוצר אחר. יש עוד מליון דוגמאות, אבל רק אתם תדעו לדייק את הדברים על בסיס הידע והנסיון שלכם.

הנה הרחבה בנושא:

דרך שנייה | שאלה אישית

גם כאן, אספו רשימה של כל הלקוחות ותשאלו, האם יש משהו שאתם יכולים לעזור בו לאור המצב. אל תדחפו הצעת מכירה, עשו פנייה כנה ופרסונלית. אז אם לא מוכרים שום דבר, למה בכלל לשלוח את המייל? המטרה כאן הוא להזכיר ללקוחות שלכם שאתם קיימים, לחזק את התדמית שלכם, לפתוח ערוץ תקשורת חדש והזדמנויות בהתאם.

בתכלס, איך מייצרים את ערוץ התקשורת?

את משיכת המידע והחלוקה שלו, אפשר כמובן לעשות בצורה סיזיפית-ידנית. אפשר ורצוי, לבצע את זה עם פתרונות אוטומטים – מייצאים את המידע שיש לנו וממיינים בלחיצת כפתור. אסייג ואומר, בחלק מהמקרים אפשר להשתמש בכלים אוטומטיים למיון ובחלק מהמקרים לא, אבל אם תעשו את הסדר עכשיו, תוכלו להקל על עצמכם בפעמים הבאות.

יאללה, הפצה

את הפנייה הראשונה עושים בגל ראשון לכל מי שאישור לכם דיוור – שולחים מייל אישי-קולקטיבי בלחיצת כפתור לכולם. אתם בטח שואלים את עצמכם, רגע, אם הוא ״קולקטיבי״, איך הוא אישי?
במערכת הדיוור ומערכות אוטומטיות, ניתן להכין מייל עם נימה אישית שכולל את השם הפרטי של הנמען, שמשולב באופן טבעי היכן שאנחנו מוצאים לנכון. סיימתם את הגל הזה? עכשיו זה הזמן לעבור לטלפונים. אגב, זה תמיד טוב לעודד אנשים גם בטלפון להירשם לרשימת התפוצה שלכם, כדי להקל עליכם לתקשר איתם ברגעים כאלו ממש.

בתכלס, זה תלוי בשני דברים

1️⃣ במערכות שאתם עובדים איתם – האם אתם עובדים עם מערכות לניהול לקוחות כמו CRM? מקווה שכן. אם לא, זה הזמן לשקול הטמעה של מערכת כזו – זה יקל עליכם ביצירת פעולות מהירות כאלו ואחרות להגדלת מכירות.
2️⃣ כמה מהר תפעלו כדי ליישם את הדברים – זה יכול לעשות את כל השינוי עד שנצא מהתקופה הייחודית הזו.

אם אתם מבינים שאתם חייבים לעשות מעבר לתשתיות דיגיטליות ואתם רוצים לדעת את כל מה שאתם לא יודעים שאתם לא יודעים (קחו רגע…), אני כאן בשבילכם לסייע במעבר מהיר.
רוצים להתייעץ איתי ולהבין אילו עסקים ישרדו את תקופת הקורונה?
צפו בסרטון כאן >> https://nef.co.il/corona-ready

שלח תגובה:

מאמרים נוספים

רוצה לדעת איך נוכל לשדרג אותך לשלב הבא?
אפשר למלא את הפרטים כאן ונדבר בהקדם.

    רוצה להצטרף לניוזלטר ולהתפנק בטיפים שיעזרו לקדם את העסק שלך?

      Design:studiobaram.co.il

      הגיע הזמן שלך לעבור לאוטומט!

      למידע נוסף, ממלאים את הפרטים: