בלוג על אוטומט

 כאן מגלים איך העסק יכול לעוף גבוה

בעזרת אוטומציה עסקית

בלוג על אוטומט

אוטומציה עסקית – החוט של הקוטג'

29.07.19 // ליזי כרמי

העולם מתקדם קדימה. אוטומציה עסקית מתחילה לתפוס נפח די רציני בקידום עסקים ולא בכדי. הפוטנציאל של אוטומציה לחסוך לעסקים קטנים ובינוניים משאבים הוא אדיר! ולפעמים, החיסכון הזה עושה את כל ההבדל לעסק בצמיחה. אז מה זה אוטומציה ואיך כל הקסם קורה? במאמר הזה אסביר את הכל ומה זה קשור לחוט של הקוטג'

דה ג'ה וו

אסף שלום, 

שמחתי לדבר איתך. מתי נוכל להיפגש?

בברכה,

{השם שלך כאן}


רוני שלום, 

שמחתי לדבר איתך. מתי נוכל להיפגש?

בברכה,

{השם שלך כאן}


דפנה שלום, 

שמחתי לדבר איתך. מתי נוכל להיפגש?

בברכה,

{השם שלך כאן}

כמה פעמים הקלדתם את אותו מייל, עשיתם את אותו בירור צרכים מלקוח פוטנציאלי, ביצעתם את אותו פולואפ, ניהלתם את אותה שיחה, שלחתם את אותה דרישת תשלום? בכל עסק יש פעולות חזרתיות. זו לא ידיעה מרעישה, אבל מה שכן מרעיש (ושמישהו יחזיק אותי חזק), זה שרוב הפעולות החזרתיות בעסק יכולות להיחסך לכם באמצעות בניית תשתית אוטומטית. 


מה זה בעצם אומר?

פנים רבות לאוטומציה, אחת מהן היא חיבור מערכות דיגיטליות. בניהול העסק יש לנו ארגז כלים דיגיטלי רחב – דפי הנחיתה, האתר, המייל, היומן, מערכות ניהול פרויקטים, רשתות חברתיות. העניין הוא, שאנחנו מתחילים לעבוד עם המערכות הללו, אנחנו עסוקים להעביר מידע ממערכת אחת לאחרת. 

האם התרחיש הבא מוכר לכם? פתחתם את המייל בבוקר וראיתם שקיבלתם התראות מהאתר שלכם על לידים – פרטים של אנשים שהשאירו פרטים באתר שלכם ורוצים לשמוע פרטים על מה שאתם עושים. את הפרטים הללו יתכן שהעתקתם למערכת ניהול לקוחות או אקסל או סתם על דף נייר (בהנחה שלא התפספס לכם אחד כי בכל זאת, אנחנו בני אדם וזה קורה). חזרתם לכולם. חלק רצו להיפגש והתחלתם פינג פונג של מועדי זמינות. אחרים ביקשו שתחזרו אליהם במועד מאוחר יותר אז שמתם ביומן תזכורות. 

אז מה היה לנו כאן בארגז הכלים הדיגיטלי? אתר, מייל, מקום לתיעוד לידים, יומן, טלפון. דמיינו לעצמכם שכל הכלים הללו יכלו לדבר אחד עם השני. ממש כמו שהיינו ילדים וחיברנו קופסאות קוטג' ריקות עם חוט ושוחחנו עם החברים בצד השני של החוט. במקרה שלנו, בצד אחד של החוט יהיו האתר, המיילים, היומן, וטלפון. בצד השני מערכת לתיעוד הלידים – מערכת ניהול לקוחות הנקראת גם CRM, אליה מוזרם ויוצא כל המידע.

ככה זה יעבוד עם אוטומציה 

דמיינו לעצמכם שפתחתם את ה-CRM בבוקר ובמסך שלכם מוצגים כל הלידים שלכם שהוזרמו באופן אוטומטי מהאתר שלכם. במסך אתם רואים באיזה שלב הם נמצאים בשלב המכירה שלכם. יצרתם קשר ורוצים לתאם איתכם פגישה? העברתם את הליד לשלב של יצירת הקשר. מיד נשלח מייל אוטומטי לליד ששמחתם לדבר איתו ועוד קצת מידע על השירותים שלכם (מה יש, קצת להרים לכם) עם לינק ליומן שלכם בו ניתן לתאם עמכם פגישה במועדים הנוחים לשניכם. ביקשו שתחזרו אליהם במועד אחד? העברתם את הליד לשלב של יצירת פולואפ 1 ומיד נוצרה לכם תזכורת ביומן. 

זו הדגמה לאיך זה נראה במערכת ה-CRM שלי, Pipedrive – כל העברה של ליד פוטנציאלי לשלב אחר במכירה שלי מייצרת פעולה בקליק. אם אתם רוצים להרחיב את הידע על פייפדרייב, מוזמנים לקרוא כאן סקירת פיצ׳רים.

זה רק קצה הקרחון

אם בעבר רק חברות ענק יכלו להרשות לעצמן לייצר תהליכים אוטומטיים בחברה שיגבירו את התפוקה והמכירות, היום כל עסק יכול לבנות תשתית דיגיטלית שתבצע פעולות במקומו. המשמעות היא שמספר המערכות שתעבדו מולם יופחת משמעותית וזה אומר גם חיסכון אדיר של זמן עבודה – זמן שתוכלו לנצל להכניס עוד לקוחות, להוריד עומס עבודה או לפנות יותר זמן בשביל המשפחה. 

לא סגורים אם אוטומציה זה בשבילכם? אני כאן בשבילכם. מוזמנים לשיחת ייעוץ בה נבחן ביחד איפה אוטומציה יכולה לחסוך בעלויות ולהגדיל הכנסות. לתיאום בוחרים כאן למטה את המועד שנוח לכם:

שלח תגובה:

מאמרים נוספים

מוזיקה, אוטומציה ומה שביניהם

14.01.20// ליזי כרמי

בהופעה של אביתר בנאי ותמיר מוסקט היו 4 נגנים. היו כאלה חדי אוזניים (אני) ששמו לב לנגן נסתר נוסף ולא עפו על העניין. מי הנגן החמישי, למה זה...

רוצה לדעת איך נוכל לשדרג אותך לשלב הבא?
אפשר למלא את הפרטים כאן ונדבר בהקדם.

    רוצה להצטרף לניוזלטר ולהתפנק בטיפים שיעזרו לקדם את העסק שלך?

      Design:studiobaram.co.il

      הגיע הזמן שלך לעבור לאוטומט!

      למידע נוסף, ממלאים את הפרטים: